Hjælp

Hvordan får jeg mine billetter? Hvordan får jeg mine billetter?
Hvilke type billetter sælger I? Hvilke type billetter sælger I?
Hvad betyder det, at mine billetter er "på forespørgsel"? Hvad betyder det, at mine billetter er "på forespørgsel"?
Er der gebyrer i jeres priser? Er der gebyrer i jeres priser?
Hvad sker der hvis jeg ikke kan benytte mine billetter? Hvad sker der hvis jeg ikke kan benytte mine billetter?
Jeg har et spørgsmål eller en klage? Jeg har et spørgsmål eller en klage?

Hvordan får jeg mine billetter?

Vi sender dig en bestillingsbekræftelse med en vedhæftet PDF voucher/e-billet pr. e-mail, umiddelbart efter din bestilling er blevet bekræftet. Voucheren/e-billetten skal du printe ud, og medbringes på rejsen. På din voucher/e-billet står KLART og tydeligt om dine billetter leveres til dit hotel, skal afhentes ved indgangen til løbet eller bliver sendt hjem til din leveringsadresse / privatadresse med kurer. Alt information du behøver vil være printet på den voucher/e-billet vi sender til dig efter du har bekræftet og betalt din bestilling.
Tilbage til Hjælp

Hvilke type billetter sælger I?

Vi sælger billetter der er gyldige til selve løbet, typisk om søndagen, eller billetter der er gyldige til både tidstagning, typisk fredag til lørdag, og selve løbet, typsik om søndagen. Hvilke billetter vi har til salg, til hvilke løb afhænger af udbud, og kan variere i løbet af salgsperioden
Tilbage til Hjælp

Hvad betyder det, at mine billetter er "på forespørgsel"?

Til de fleste løb behøver vi, at få din bestilling bekræftet fra arrangøren. Dette sker normalt meget hurtigt, og senest indenfor 48 timer(typisk dagen efter, hvis det ikke er weekend eller helligdag). Dette kalder vi; "At en bestilling er på forespørgsel". Rent praktisk sker der det, at hvis/når din bestilling "på forespørgsel" bliver bekræftet, sendes dine e-billetter / vouchers til din e-mailadresse umiddelbart efter betalingen er godkendt. Bliver din bestilling "på forespørgsel" ikke bekræftet (oftest fordi der er udsolgt i den ønskede kategori), så sender vi dig en e-mail, hvor vi informerer om dette, og evt. vil vi tilbyde dig alternative datoer. Bliver din bestilling "på forespørgsel" ikke bekræftet, bliver der selvfølgelig ikke trukket nogen penge på dit kreditkort.
Tilbage til Hjælp

Er der gebyrer i jeres priser?

Ja, den pris du betaler her er inkl. forsalgsgebyr til arrangøren, den agent vi benytter og os. Gebyrerne betyder, at der kan være MEGET stor forskel på den pris du betaler her, og den pris der er påtrykt de billetter du får udleveret. Priserne vil ofte stige jo tættere du kommer på selve løbsweekenden! Gebyret dækker omkostninger ved forhåndskøb af billetterne hos arrangøren, evt. levering samt salgsgebyr til BÅDE arrangør, agent og os. Det er vigtigt du er opmærksom på dette, og kender til denne gebyrpolitik INDEN du køber billetterne, således du kan tage stilling til, om du vil købe billetterne her eller via en anden salgskanal!
Tilbage til Hjælp

Hvad sker der hvis jeg ikke kan benytte mine billetter?

Betalte og bekræftede billetter tager vi normalt ikke retur, men vi kan måske prøve at gensælge dem til andre kunder, mod et gebyr, men kan ikke, på nogen måde!!!, garantere noget! Generelt vil vi altid prøve at hjælpe dig med at få annulleret eller gensolgt dine billetter men kan ikke love noget på forhånd! For mere information, venligst kig under "Kontakt" i topmenuen.
Tilbage til Hjælp

Jeg har et spørgsmål eller en klage?

Skulle der opstå nogle spørgsmål eller klager, bedes I kontakte os på helpdesk@ticmate.com eller under "KONTAKT" på vores site. Venligst noter, at alle spørgsmål og/eller klager skal være os i hænde senest 14 dage efter løbsdatoen. Modtager vi spørgsmål og/eller klager efter 14 dage, kan vi ikke garantere vi kan være behjælpelige på nogen måde!
Tilbage til Hjælp

 

Ticmate
78 75 53 77 78 75 53 77 E-mail E-mail


Til varekurv